SE ÎNCARCĂ...

Curs Intensiv de E-Commerce - poză de profil
2017-12-08T09:30:00+02:00 2017

dec. 08, 09:30 - 17:30

umblat.ro
adăugat de: umblat.ro admin

Curs Intensiv de E-Commerce

1,4 miliarde de EUR este valoarea totala a cumparaturilor online facute de romani in 2015. A vinde online in Romania nu mai este o strategie de viitor, ci realitatea prezenta. Intr-o piata de e-commerce efervescenta care inregistreaza cresteri de peste 50% de la un an la altul, cumparatorul roman cauta deja serviciile si produsele tale online.

De unde incepem construirea unui magazin online? Care este potentialul afacerii mele online si ce nise se vor dezvolta in viitorul apropiat in e-commerce? Ce platforma sau firma de dezvoltare ar trebui sa aleg? Cum abordam cumparatorul online din Romania si cum castigam increderea si loialitatea acestuia?

Toate intrebarile tale vor fi abordate de Raluca Radu (ANSWEAR & GPeC) in acest curs intensiv de e-commerce de o zi, oferindu-ti raspunsuri sau puncte de plecare in a gasi cat mai rapid aceste raspunsuri.

(*)PROGRAMA
• Intelegerea pietei de comert electronic din Romania si a stadiului acesteia de dezvoltare comparativ cu piata de e-commerce din celalalte tari din Europa Centrala si de Est
• Stabilirea profilului cumparatorului online din Romania
• Alegerea platformei de e-commerce si a principalilor furnizori, abordarea relatiei cu firma de curierat
• Intelegerea ciclului de viata al clientului online si a strategiei potrivite pentru fiecare stadiu de dezvoltare: achizitie, activare si retentie
• Stabilirea indicatorilor de performanta relevanti in e-commerce si metode de masurare a acestora
• Stabilirea unui plan de promovare eficient pentru e-commerce si analiza indicatorilor de performanta pentru fiecare canal de promovare in parte
• Metodologia optimizarii ratei de conversie in cazul unui magazin online
• Intelegerea bunelor practici de usability de baza in e-commerce si analizarea catorva exemple

(*) DESPRE SPEAKER

Raluca Radu
Country manager Answear si Co-Organiser GPec – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 11 ani in strategii de digital, online marketing, SEO, PPC, marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics. Are o experienta vasta in ceea ce priveste startup-urile din domeniul tehnologic fiind co-fondator al How to web si activat ca mentor si consultant pentru diferite startup-uri de succes din Romania.

(*) TAXA DE PARTICIPARE
450 RON + TVA
Inscrierile se fac la adresa: marcomm@confidentpr.com sau pe marcomm-pills.confidentpr.com.

Locurile la eveniment sunt limitate, iar participantii vor fi selectati in ordinea inscrierii.
1,4 miliarde de EUR este valoarea totala a cumparaturilor online facute de romani in 2015. A vinde online in Romania nu mai este o strategie de viitor, ci realitatea prezenta. Intr-o piata de e-commerce efervescenta care inregistreaza cresteri de peste 50% de la un an la altul, cumparatorul roman cauta deja serviciile si produsele tale online.

De unde incepem construirea unui magazin online? Care este potentialul afacerii mele online si ce nise se vor dezvolta in viitorul apropiat in e-commerce? Ce platforma sau firma de dezvoltare ar trebui sa aleg? Cum abordam cumparatorul online din Romania si cum castigam increderea si loialitatea acestuia?

Toate intrebarile tale vor fi abordate de Raluca Radu (ANSWEAR & GPeC) in acest curs intensiv de e-commerce de o zi, oferindu-ti raspunsuri sau puncte de plecare in a gasi cat mai rapid aceste raspunsuri.

(*)PROGRAMA
• Intelegerea pietei de comert electronic din Romania si a stadiului acesteia de dezvoltare comparativ cu piata de e-commerce din celalalte tari din Europa Centrala si de Est
• Stabilirea profilului cumparatorului online din Romania
• Alegerea platformei de e-commerce si a principalilor furnizori, abordarea relatiei cu firma de curierat
• Intelegerea ciclului de viata al clientului online si a strategiei potrivite pentru fiecare stadiu de dezvoltare: achizitie, activare si retentie
• Stabilirea indicatorilor de performanta relevanti in e-commerce si metode de masurare a acestora
• Stabilirea unui plan de promovare eficient pentru e-commerce si analiza indicatorilor de performanta pentru fiecare canal de promovare in parte
• Metodologia optimizarii ratei de conversie in cazul unui magazin online
• Intelegerea bunelor practici de usability de baza in e-commerce si analizarea catorva exemple

(*) DESPRE SPEAKER

Raluca Radu
Country manager Answear si Co-Organiser GPec – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 11 ani in strategii de digital, online marketing, SEO, PPC, marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics. Are o experienta vasta in ceea ce priveste startup-urile din domeniul tehnologic fiind co-fondator al How to web si activat ca mentor si consultant pentru diferite startup-uri de succes din Romania.

(*) TAXA DE PARTICIPARE
450 RON + TVA
Inscrierile se fac la adresa: marcomm@confidentpr.com sau pe marcomm-pills.confidentpr.com.

Locurile la eveniment sunt limitate, iar participantii vor fi selectati in ordinea inscrierii.